Naturskolens Træer

Find link til i-bog om skovens træer for de yngste - af Bjørn Døssing.
Forside af bog.

Kort om materialet

Her kan du finde link til billedbogen "Naturskolens træer" til computer og smartphone, som Bjørn Døssing har skrevet for de yngste. Du kan læse mere nedenfor.

Indhold

Naturskolens Træer, som beskriver de 52 mest almindelige træer i Danmark. Træerne beskrives også i vintertilstand, ligesom der er beskrivelser af dyr, der lever ved træerne.

Bogen kan give de yngste skoleklasser en visuel oversigt over de mest almindelige træer i Danmark. Bpgem indeholder korte børnevenlige tekster og et væld af farvebilleder. Den er velegnede til feltarbejde i faget natur/teknik eller til læsning og leg med børn for at lære dem om træer - og vække deres interesse for naturen.

Du kan også finde Naturskolens Træer - og to andre bøger om naturen på materialeplatformen. Der er adgang til bøgerne som iBøger, dels på computer, dels på smartphone. Endvidere er der til udskrift eller download indlagt pdf-filer i to forskellige størrelser og derfor også kvaliteter. Det er store filer. Download vil tage tid og kræve plads.