30. november 2015

Malene Bendix har fået nyt job

Malene Bendix har fået nyt arbejde og stopper i Skoven i Skolen.

Kære Alle

Jeg er blevet tilbudt en stilling som formidlingskoordinator i den nye Nationalpark Skjoldungernes Land fra nytår. Den har jeg sagt ja til. Og det bliver spændende.

Men det er med tungt hjerte, at jeg må forlade arbejdet med Skoven i Skolen og Udeskole.dk. Et arbejde jeg har elsket og kastet masser af kræfter og ideer ind i siden projektstart for 16 år siden - med kolleger og samarbejdspartnere, som det har været en kæmpestor fornøjelse at lære at kende og arbejde sammen med. Tusind tusind tak til alle. Jeg håber vi ses igen i nye sammenhænge.

Min stilling bliver slået op prompte - og der kommer en ny koordinator, som kan tænke nye tanker - og finde nye veje for Skoven i Skolen. Det bliver spændende.

Vi holder en afskedsreception onsdag den 16. december klokken 14 i Skovenes Hus, Amalievej 20, 1875 Frederiksberg C - og alle som har lyst er velkomne.

Kærlig hilsen og snøft

Malene