24. februar 2015

Bliv master i udeskolepædagogik

VIA University College og Linkjöping Universitet udbyder en ny dansk-svensk master i udeskolepædagogik. Det er gratis at følge kurset.
Leg tagfag med haler.

Master

Er du interesseret i pædagogisk arbejde med outdoor og udeskole, og er du allerede uddannet lærer eller pædagog? Så tag en Master i Udeskolepædagogik - i Danmark og i Sverige.

Masteruddannelsen i Udeskolepædagogik udbydes i et samarbejde mellem Linköping Universitet i Sverige og VIA University College. Uddannelsen har fokus på danske skoleforhold.

Uddannelsen på som deltids- eller fuldtidsstudie

• Du kan tage uddannelsen på deltid på 2 år. Undervisningen foregår både i Sverige (på svensk) og i Danmark (på dansk). Undervisningen foregår både på Linköping Universitet i Sverige og på VIA Pædagoguddannelsen i Horsens. Undervisningen er deltids og tilrettelagt, så du kan passe dit arbejde ved siden af.
  • Du kan også tage uddannelsen på 1 år som fuldtidsstudie. I så fald foregår hele studiet på Linköping Universitet, og undervisningen er så på engelsk. Opgaveaflevering er på fultidsstudiet også på engelsk.

Semesterstart
Uddannelsen har semesterstart i august 2015.

Økonomi
Undervisningen er gratis. Rejse- og opholdsudgifter afholdes af de studerende selv.

Læs meget mere
..på VIA´s hjemmeside.