Hvorfor udeaktiviteter er et værdifuldt supplement i skolens hverdag, og hvordan de kan fremme en skoleudvikling mod en udeskole.
Økomuseum, naturskole og udepædagogik
Artikel fra tidskriftet FRAM, 2004.

Anmeldelse
En artikel der binder økomuseernes praksis og formidlingsstrategi sammen med ideen om forskningen bag udeskoler i Danmark. En god introduktion til hvordan institutioner med forskellig baggrund kan arbejde ud fra de samme principper.
Fakta om artiklen
Forfatter: Biolog Kim Clausen
Titel: "Økomuseum, naturskole og udepædagogik"
Udgivelse: Tidsskriftet FRAM, Ringkøbing Amts museer, Årbog 2004
Hvem, hvad, hvor
Klasse:Lærere
Kolofon
Forfatter: Kim Clausen, leder af Bundsbæk Møllegård, Skjern-Egevad Museum, der er et aktivt, levende museum med lang tradition for naturformidling og formidling gennem levende historie.
Redaktør: Malene Bendix