Naturen omkring dig

Natur Teknik. Intet foto.

Undertitel

Skoven.

Anmeldelse

Katinka og Stina er i skoven, og der oplever de mange spændende ting. De ser på hvordan træerne vokser og lever. De ser på små dyr som skovsnegle og myrer. De laver en hule. Og de snakker med Bruno som arbejder i skoven og er ved at plante grantræer. Han fortæller om skovens dyr og hvad de lever af. Og han fortæller om hvordan han passer sin skov.

Bogen er en billedbog til højtlæsning, men eleverne fra omkring 3. klasse vil også kunne læse den selv.

Kodeord: Træer, nedbrydere, hytte, myre, spætte, plante træer, skovens dyr, regnorme, rådyr, insekter, træer, egern, skovbrug

Af samme forfatter findes Græshoppen og Svampen.

Bestilles hos

Boghandleren eller på biblioteket