Naturskolens Vilde Dyr

E-bog om naturens vilde dyr, der kan læses på computer, tablet og smartphone.
Forsiden af Naturskolens Vilde Dyr.

Anmeldelse

Billedbogen Naturskolens Vilde Dyr er skrevet for de yngste. Bogen beskriver 50 arter af vilde dyr, som kan findes i den danske natur. Naturskolens Vilde Dyr er lavet som e-bog og kan læses på computer, tablet og smartphone.

Bogen kan give de yngste skoleklasser en visuel oversigt over de mest almindelige træer i Danmark. Bogen indeholder korte børnevenlige tekster og et væld af farvebilleder. Den er velegnede til feltarbejde i faget natur/teknik eller til læsning og leg med børn for at lære dem om vilde dyr - og vække deres interesse for naturen.

Du kan også finde Naturskolens Vilde dyr - og to andre bøger om naturen på materialeplatformen. Der er adgang til bøgerne som iBøger, dels på computer, dels på smartphone. Endvidere er der til udskrift eller download indlagt pdf-filer i to forskellige størrelser og derfor også kvaliteter.

Bestilles hos

Hent Naturskolens Vilde Dyr og læs den på computer, tablet og smartphone.