Udeskole - viden i virkeligheden

En kort vejledning om udeskolens praksis og didaktik. Bestil hæftet gratis eller læs en onilne bladreversion.
Udeskolepige fra Ugelbølle Friskole i tarzangynge. Foto: Malene Bendix.

Undertitel

En kort vejledning om udeskolens praksis og didaktik.

Kort beskrivelse

"Udeskole - viden i virkeligheden" handler om udeskolens praksis og didaktik. Hæftet samler viden, erfaringer og gode idéer i en kort og enkel form - og lægger op til debat om, hvordan vi underviser i udeskolen. Hæftet er let læst og illustreret med fotos fra udeskoler overalt i Danmark.

Du kan både få hæftet gratis på tryk, som pdf-fil (2 MB) eller læse hæftet online i en bladre-version.

Bestilles hos

"Udeskole - viden i virkeligheden" er gratis og kan bestilles hos Skoven i Skolen

Hæftet kan afhentes gratis i Skoven i Skolen på Amalievej 20, 1875 Frederiksberg C.

Hvis vi skal sende hæftet ud, skal modtageren selv betale porto + et ekspeditionsgebyr på 100 kr. + moms.

Husk at angive navn og adresse + EAN nummer, hvis du bestiller fra en offentlig institution.