20. december 2021

Glædelig jul

Skoven i Skolen og Udeskole.dk ønsker glædelig jul og godt nytår.
Snit en smørekniv.

Kære Alle

Her fra Skoven i Skolens nye sekretariat i Nationalpark Skjoldungernes Land ønsker vi glædelig jul og godt nytår!

Vi arbejder som små heste på at udvikle en ny hjemmeside og ny visuel identitet i samarbejde med webbureauet Novicell og designbureauet Creative Zoo. Arbejdet skrider godt frem - og hvis alt går efter planen vil den nye hjemmeside være klar lidt sent i foråret 2022.

Og det er på høje tid. Tiden rinder ud for det gamle site. Søgefunktionen er desværre stået af pga et log4j problem, som påvirker hele internettet. Vi må bede jer bruge Google, når I søger på hjemmesiden. Og glæde jer til det nye site.

Samtidig er to nye delprojekter under udvikling. Naturvejledning Danmark stå for projektet "Flere naturbørn - Mere natur", som skal give børn mulighed for at arbejde hands on med biodiversitet. Danmarks Jægerforbund er i samarbejde med en række grønne organisationer i fuld gang med udvikling af et ny spil om natursyn - og en række nye grønne undervisningsmaterialer. Projekterne løber over de næste 3 år og vil blive offentliggjort, når de er klar til det.

Vi ønsker alle et godt år 2022 - og håber, at kunne bidrage til, at rigtig mange børn kommer ud at lære i naturen og kulturen.

Tusind tak for mange gode samarbejder i året der gik.

Mange hilsner

Nynne og Malene og hele holdet bag det nye Skoven i Skolen