27. januar 2022

Søgefunktionen er knækket af

Skoven i Skolens søgefunktion er desværre gået i stykker. Se her, hvordan du søger og finder alligevel.
I kagedåsen ligger det trækul der lige er blevet svedet. Ovenfor er der flækket flere lyse træstykker, der kan forbrændes uden ilt og blive til trækul. Foto: Janne Bavnhøj.

Gammel svend

Skoven i Skoles hjemmeside er en gammel svend. Før jul stod hjemmesidens søgefunktion desværre af pga et log4j problem, som påvirker hele internettet.

Søg med Google

Vi bygger på nyt site - og vil derfor ikke bruge vores udviklingsmidler på at reparere søgefunktionen. Derfor må vi bede jer bruge Google eller andre søgemaskiner, når I søger på hjemmesiden. Det kan I gøre ved fx i Googles søgefelt at skrive "Skoven i Skolen egern" i Googles søgefelt og se, hvad der kommer op. Eller endnu mere præcist, ved at skrive fx: egern site:skoven-i-skolen.dk i Googles søgefelt. Så viser Google lige ind til de artikler, som har med egern at gøre. Og så er det bare at vælge sit søgeord.

Nyt site på bedding

I samarbejde med webbureauet Novicell knokler vi på for at bygge en ny hjemmeside med ny visuel identitet, som designerne Creative Zoo står for. Vi glæder os til at den nye hjemmeside er klar.

Sidste nyt

Viser  ud af