26. februar 2014

Teachout - skriv speciale om udeskole

Steno Center For Sundhedsfremme søger specialestuderende.
Udeskolebørn fra Bauneskolen. Foto: Henning Bagger.

Steno Center For Sundhedsfremme søger dygtige, ambitiøse og motiverede studerende fra fag som idræt, folkesundhedsvidenskab, pædagogik, antropologi, sociologi og psykologi, der vil skrive speciale inden for udeskole.

Et nyt forskningsprojekt TEACHOUT 2013-2017 sætter fokus på udeskole, fysisk aktivitet, læring, sociale relationer og didaktik, og her kan du deltage. Projektet er en unik mulighed for dig, som gerne vil deltage i et konkret projekt med forankring i praksis og skolen og generere selvstændig empiri i relation til pædagogik, læring, sundhedsfremme, inklusion og/eller fysisk aktivitet. Samtidig indgår du i en stærk projektgruppe med andre ph.d.- og specialestuderende og mulighed for specialeplads, vejledning og sparring.

Der er mulighed for at deltage med start i 2014, 2015 og 2016.

Læs opslaget som pdf-fil.

Sidste nyt

Viser  ud af