15. januar 2024

24 nye film og forløb på hjemmesiden

VIA har sammen med Center for Børn og Natur udviklet 24 små film og nye ude-undervisningsforløb til Skoven i Skolen. Der er særligt fokus på historie, dansk, naturfag, håndværk og design og billedkunst.
Bliv Skjoldunge - Vandløbets liv og kræfter. Foto: INSP Media.

Nye film og forløb

Center for Børn og Natur har i samarbejde med VIA beriget Skoven i Skolens hjemmeside med 24 nye undervisningsforløb, som hver har en lille film tilknyttet. De 24 film er udviklet som en del af det samlede Skoven i Skolen-projekt - i delprojektet "Natursyn og nye grønne undervisningsmaterialer".

Ud med historie, dansk, naturfag, håndværk og design

Der er undervisningsforløb til historie, dansk, natur-teknologi, biologi, håndværk og design, billedkunst mv.

Find alle forløb

De nye forløb og film ligger som undervisningsforløb - og kan søges frem på sædvanlig vis. Hvis du vil finde dem alle sammen samlet, kan du kigge på visitkortet for Center for Børn og Natur på Skoven i Skolens hjemmeside.

Tusind tak for masser af inspiration og udeskole-ideér.

Sidste nyt

Viser  ud af